Dažnai užduodami klausimai

1. Perku pirmą kartą. Kaip užsisakyti prekes?

Trumpai: išsirinkę prekę paspauskite „Į krepšelį“, prekių krepšelyje spauskite „Atsiskaityti“ ir užpildykite užsakymo formą. 
Padarius užsakymą, prekę Jums pristatysime nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
 
2. Kokie yra atsiskaitymo būdai?
Išsamų atsiskaitymo aprašymą rasite čia.

Trumpai: yra 4 pagrindiniai atsiskaitymo būdai:
  • Apmokėsiu grynais gavus prekę(es) (+2.00€)
  • Elektronine bankininkyste per Paysera.lt.
  • Atsiskaitymas pavedimu su Lyoness nario naudą.
  • Mažeikiuose apmokėsiu grynais arba bankine kortele.
3. Per kiek laiko pristatomos prekės?
Išsamų prekių pristatymo aprašymą rasite čia.

4. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Galite rašykite mums el. laišką adresu info@lengvabuitis.lt , tel. +370-674-18923 arba tiesiog užpildyti formą "Susisiekite su mumis" esančią puslapio apačioje ir mes Jums atsakysime. 

5. Ar LengvaBuitis.lt parduotuvėje visada rasiu geriausius kainų pasiūlymus?
Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti pačią geriausią kainą. Jei tą pačią prekę radote pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums el.paštu info@lengvabuitis.lt arba užpildykite formą "Susisiekite su mumis" esančią puslapio apačioje ir mes, jeigu įmanoma, pateiksime Jums tokį pat arba dar geresnį pasiūlymą.

6. Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

7. Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
Taip. Tiesiog pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis. Daugiau papildomos informacijos galite pateikti langelyje „Komentaras“.

8. Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?
Pristatymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

9. Ar galite pristatyti į kaimus ar vienkiemius?
Prekes pristatome Jums patogiu metu į bet kurią Lietuvos vietą. Prieš atveždami prekes kurjeris visada pasiskambina ir susiderina laiką.

10. Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?
Taip, paskambinę telefonu +370-674-18923, +370-677-77464, galite užsakyti norimą prekę.

11. Gyvenu ne Lietuvoje, bet noriu užsisakyti prekių. Ką man daryti?
Savo prekes pristatome ne tik Lietuvoje. Norėdami užsisakyti prekę į kitą šalį parašykite mums į info@lengvabuitis.lt, nurodykite pageidaujamas įsigyti prekes ir mes Jums paskaičiuosime pristatymo išlaidas.
 
12. Ar galiu pirkti išsimokėtinai?
Šiuo metu negalime suteikti galimybės pirkti išsimokėtinai

13. Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Rašykite mums el. laišką adresu info@lengvabuitis.lt ir mes Jums atsakysime per 1-2 darbo dienas. Daugiau informacijos rasite čia.

14. Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?
Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 2-3 savaites.

15. Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?
Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba Jums bus grąžinti pinigai.
 
Jeigu Jums iškilo daugiau klausimų susisiekite su mumis.